| Тип рерусу: | Періодика
|
| Країна: | Україна | Мова(и): | Українська |
| Назва(и): | ЗАПИСКИ НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА ІМЕНІ ШЕВЧЕНКА Т. 247. : ПРАЦІ МУЗИКОЗНАВЧОЇ СЕКЦІЇ
| Дата(и): | 2004 |
|
Переглянути документ
Опис документа: Записки Наукового товариства імені Шевченка : вид-во, присвяч. науці і письменству укр.-рус. народу. - Львів : Накладом Т-ва імені Шевченка. Т. 247. : Праці Музикознавчої секції . – 2004. – 560 c.
- Михайлюк Я. Молдавсько-волоські напіви в ірмологіонах України. - С. 7-19.
- Цалай-Якименко О. Музичні принципи ритмоформотворення у вірші Т. Шевченка. - С. 20-49.
- Письменна О. Урочиста літургія Лесі Дичко. - С. 50-93.
- Мочурад Б. Труба в європейській музиці першої половини ХХ ст. - С. 94-102.
- Кіндратюк Б. Церковні дзвони й дзвоніння у музичній спадщині Станіслава Людкевича. - С. 103-112.
- Льоос Г. Композитор як герой і антихрист. До питання про Ріхарда Штравса. - С. 113-120.
- Павлишин С. Творче становлення Володимира Губи. - С. 121-137.
- Сюта Б. Кіч у стильових параметрах українського музичного постмодернізму. - С. 138-153.
- Ясиновський Ю. Українська церковна монодія часів Бортнянського. - С. 157-165.
- Швець Н. Риси жанрово-стильового синтезу в інструментальній спадщині Бортнянського. - С. 165-171.
- Кашкадамова Н. Клавірні твори Дмитра Бортнянського. - С. 172-180.
- Кияновська Л. Феномен Д. Бортнянського в контексті української, російської музичної культури. - С. 180-184.
- Єфименко А. Вольфганг Моцарт і Дмитро Бортнянський. - С. 185-197.
- Цвенгрош Ґ. З історії ознайомлення галичан і закарпатців із церковно-музичною спадщино Бортнянського. - С. 198-203.
- Горак Я. Постать Д. Бортнянського у музикознавчих статтях А. Вахнянина. - С. 204-207.
- Пилипович В. Невідомий каталог творів Бортнянського. - С. 208-213.
- Максим'юк С. Дискографія творів Дмитра Бортнянського. - С. 213-225.
- Савицький Р. Дмитро Бортнянський у деяких публікаціях заходу. - С. 224-229.
- Матеріали про життя і творчість Дмитра Бортнянського. - С. 230-233.
- Бібліографія. - С. 234-285.
- Козаренко О. Філософія творчості Миколи Лисенка та національна музична ідея. - С. 285-295.
- Шевчук О. Мотив свята у життєдіяльності М. Лисенка. - С. 295-305.
- Яросевич Л. До питання жарово-інтонаційного синтезу в Лисенкових інтерпретаціях Т. Шевченка. - С. 305-308.
- Витвицький В. Взаємини М. Лисенка з І. Франком. - С. 309-345.
- Грабовський В. Микола Лисенко і сучасність. - С. 346-352.
- Горак Я. Взаємини між А. Вахняниним і М. Лисенком. - С. 353-363.
- Мельник-Гнатишин Микола Лисенко і НТШ. - С. 363-375.
- Осадця О. Столітній ювілей вищого музичного інституту імені Лисенка у Львові. - С. 377-379.
- Медведик Ю. Рукописний співаник XVIII ст. - С. 380-391.
- Зіньків І. Бандура як історичний феномен. - С. 392-402.
- Николин О. Сторінки львівської шопеніани. - С. 403-414.
- Горак Я. Листи Івана Кипріяна. - С. 415-425.
- Савицький Р. Композиторська спадщина Романа Савицького. - С. 426-234.
- Боднар Л. Георгій Казаков - маестро української школи. - С. 435-443.
- Никорак Н. Видавнича діяльність Ярослава Ярославенка. - С. 444-454.
- Ничай О. Діяльність музичного товариства ім. Станіслава Монюшка. - С. 455-464.
- Черепанин М. Відень і українська музична культура. - С. 465-477.
- Шніцар В. До історії створення капели "Трембіта". - С. 478-489.
- Дутчак В. Композиторська творчість Г. Китастого в контексті сучасного репертуару бандуристів. - С. 490-518.
- Горак Я. Тарас Батенко. Анатоль Вахнянин. - С. 515-525.
| Довідки про авторів: Довідки про колективи: | Випуски
Записки товариства імені Шевченка Випуски за 2004 рік: Архів всіх випусків
|